Att ha en idol

Sen jag var 12 år har jag haft en idol, nämligen Jill Johnson. Jag såg henne första gången på tv när hon var med i Mellon med låten Crazy in love, och jag bara älskade låten! Men även Jill som artist. Ganska kort efter mellon kom Jill till Bålsta centrum för att spela några låtar och signera skivor. Såklart var jag där. Jag köpte min första skiva och fick Jill autograf och en kram. Det var nog den största händelsen för mig som 12-åring. Jag var så himla glad!
 
Än idag älskar jag Jills musik och många låtar påminner mig om saker, saker som jag gått igenom som både har varit lätta och jobbiga. Jag har alltid funnit mycket stöd i hennes musik och gör än idag.
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu