Dagens

Halloj :)
Idag var det dagen D, dagen då jag äntligen kände att jag var frisk och kunde gå till gymmet :D så himla skönt! Har inte tränat på 12 dagar! Och jag kan säga att de KÄNDES i kroppen! Herregud, hela benen värkte! Ena foten, ena knäet, ljumsken, BÄCKENET! Hela mitt bäcken kändes stelopererat, jag kunde inte alls röra mig som jag brukar. Klarade knappt av att löpa för de gjorde ont och kändes så stelt! Det var faktiskt inte alls någon behaglig upplevelse... Och ledsen blev jag när jag insåg hur mycket jag tappat... Innan jag blev sjuk klarade jag 30 min löpning i bra tempo utan vila. Idag klarade jag 10 min och då kändes det som att jag skulle svimma. Men övriga maskiner gick bra!

Har tänkt att jag ska börja köra med plankan, jag gillar plankan. Den är skonsam och tränar hela kroppen vilket jag gillar. Jag brukar köra vanlig planka och sned planka, det tycker jag är bra och det fungerar för min kropp :)

Men det känns galet skönt att vara på banan igen! Och imorgon är även planen att ta tag i maten!


Kommentarer
Postat av: Mitt liv som skyddsängel.

bra blogg !
Jag ska också köra igång på riktigt nu :) Har redan startat med maten, nu är det bara träningen ja ska försöka komma igång med, :) Och det ska verkligen bli skönt å träna!

Svar: Åh, va kul, kämpa på! Det är verkligen underbart att träna!
Johanna

2012-12-28 @ 21:20:02
URL: http://skyddsngel.blogg.se

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu