Julen är över

Ja, då var julen i princip över. Julafton spenderades som sagt hos mamma och pappa, var där kl 10 för frukost, sen blev det promenad, sen Kalle, mat och julklappar på kvällen!

Juldagen spenderades med familjen hos mormor och morfar, även min morbror var med och min farmor och farfar :) mysigt!

Idag har jag storhandlat, storstädat och möblerat om i sovrummet :) var även ute på en längre promenad med Lacey :) och nu ligger vi och slöar i soffan :p har beställt en ny sängkappa som ska vara till min nya säng och även två kuddfodral till kuddarna på sängen :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu