Morfar 83år

Halloj!
Idag började dagen 05.00... Suck :p jag och Linda hade nämligen handledning kl 8 med Bengt om uppsatsen. Det gick riktigt bra :)

Sen satt jag och jobbade vid datorn på en oponering som ska göras imorgon :) sen käkade jag lunch med Florre och Alex :)

Därefter for jag till mammas jobb, förlossningen på Karolinska sjukhuset :) var länge sen jag var där... Var mycket där när jag var yngre och det var så kul! Brukade då vara på BB-avdelningen, "lilla", med min extra mormor Monica :) där fick jag hjälpa till att svara på ringningar, bada bebisar osv, galet mysigt! Idag satt jag dock och pluggade... Anledningen att jag åkt dit var att jag och mamma skulle åka till mormor och morfar eftersom morfar fyller 83 år idag.

Hos mormor och morfar blev det prat och fika, var trevligt :) sen åkte vi hemåt, handlade lite å sen hem :) hemma har jag bara slappat typ. Så himla trött!

Bjuder på två bilder från förlossningen :) den ena är på kortet som personalen fick av Kronprinsessan Viktoria och prins Daniel när prinsessan Estelle föddes, den andra bilden är på födelsetavlan :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu