Så mycket

Här rullar dagarna på! I onsdags var det tillbaka till skolan. Då var det övning på att ta sig upp på isflak i simhallen. Detta skedde med kläder och ryggsäck och vantar på! Vi fick ta oss upp med dobbar då. Detta var träning inför nästa vecka då vi ska bada isvak på riktigt, med ytterkläder och hela fadderullan! Vi kommer att få hoppa i, ta oss upp och sen byta om ute på isen, kan säga att jag fryser redan nu!

Igår fick vi åka långfärdsskridskor med vår lärare. Vi åkte på ÖIP som ligger precis vid skolan. Det var svårt men kul :) kändes konstigt att ha så stora fötter, att stå så stadigt på jorden. Jag står ju inte så himla stadigt med mina knappa 36or ;)

På kvällen var det sen dags för månadens öl med jobbet! Roligt trevligt! Första gången som jag var med :) blev alkohol och massa prat. Blev även en halsduk fattigare och en rikare ;) men vi får ta å byta tillbaka dem :p runt 01 hämtade storebror mig och Madde och det var nog en ganska lagom tid ;)

Idag har jag slappar, bara legat i soffan typ.. Men har iaf plockat iordning lite hemma, så nu ser det inte ut som ett krig här längre :) på em kom mamma med Lacey och då tog vi en lång skön promenad i solskenet :)

Kvällen idag blir hemma! Imorgon ska jag till min kära faster och fira hennes man som fyller år :) blir kul, och det är alltid himla god mat och trevligt sällskap!

Annars så är det hest här. Har typ ingen röst alls idag :( riktigt jobbigt. Men jag har inte ett dugg ont, ingen hosta eller nånting. Ska vila veckan ut, men på måndag, då jävlar ska jag på gymmet! Saknar de som fan! Känns som jag blivit värsta tjockisen nu ju! Så nej nu måste jag komma igång igen :)

Bjuder på lite bilder från de gångna dagarna :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu