Dagarna

Det har varit mycke de senaste dagarna, med skola och praktik och massa :) Men igår iaf var V här, vi bakade chokladbollar med strössel och kokos :) De vart riktigt goda, och snygga ;D Sen kikade vi film och mumsade i oss chokladbollarna, vi orkade dock bara typ var :) Blev en sen kväll, men den var bra!



Idag har jag jobbat, var kul faktiskt :) Stod i DT2an hela tiden och det rullade på bra :) Nu hemma har jag färgat håret och ätit våfflor :D Och bara för att jag älska rosa så fick mina våfflor bli rosa :D



Bjuder dessutom på en bild på min morgonpigga pluttis :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu