Det var den helgen det

Ja, nu var helgen slut! Men, jag är faktiskt ledig hela veckan så det gör inte så mycket :)

Helgen har gått långsamt, har legat sjuk, med ont i halsen, hosta, feber, huvudvärk, snor.. You name it! Inte alls okej.. Min lediga helg liksom. Men nu mår jag bättre och förhoppningsvis kan jag sticka ut och springa i mitten på veckan. Saknar det och behöver det. Det är så skönt!

Har btw hittat en app som jag älskar! Med den så kan man göra svartvita foton och sen lägga till en detalj i färg. Inte alls svårt men tar lite tid. Här är min första bild som jag gjort :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu