En lång måndag

Halloj :)

Dagen idag har varit lång, som alla måndagar :) Var i skolan på dagen. Var på bra humr när jag åkte dit men väl där blev jag raskt på dåligt humör när jag insåg vilken lärare vi hade. Vi har en lärare som inte alls är bra, som dumförklarar oss och kommer med konstiga kommentarer. Och det är rätt jobbigt... Efter hans lektion hade vi nästa lärare, och humöret steg :P På den lektionen pratade vi om hjärtat och ämnesomsättning och så, inget nytt men bra med lite refresching :P

SEn hade vi grupparbete, jag, Stefanos och Florre. Det gick jättebra fram tills jag skulle skicka de via mailen till dem. Och det visar sig att jag sparat fel, att jag snabbsparade dokumentet via hotmail och vi kunde inte hitta det. Så jag ska sätta mig nån dag och skriva om allt igen, underbart!

Efter grupparbetet åkte jag till GIH och mötte upp A-L och sen var det dags för barngympa! Sen hem, handla, tanka, hämta Lacey och Ester och sen hem. Och nu är jag trött :P


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu