En trist dag

Denna dag har inte varit speciellt speciell.. Vaknade, gjorde de vanliga morgonsysslorna och sen var det bara att sätta sig med näsan i boken och plugga.. Har en logg kvar att skriva och sen den stora exan på 7 sidor.. Men den känner jg mig ganska lugn med, iaf just nu. Jah har en hyffsat bra bild av vad jag ska skriva om och vart jag hittar den info jag behöver och så vidare. Men just nu är jag lite less. Har ingen lust att plugga alls. De e liksom lite för mycket i skolan nu tycker jag. Och kursen är inte ens så himla kul heller..


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu