Ett par dagar sen

Halloj :) Nu var det ett par dagar sen. Så blir det ibland, har faktiskt inte riktigt varit på topp och haft ett hiskeligt morgonhumör dessa dagar :P Och imorse blev det ju knappast bättre av att man fick ge upp datorn och gå ut och skotta...

Dagen idag har varit produktiv minst sagt! Var i skolan och hade teknik på förmiddagen, var rätt ointressant men en sak var kul och de va att vi fick se en 3D skrivare :) Det var rätt coolt :) Efter skolan for jag hem, handlade på vägen. Sen gick jag ut med Lacey, åt mellis, bakade kokosbollar, skottade HELA uppfarten och lite av hyresvärdens tomt, den stack jag ivåg och joggade, duschade, rullade kokosbollarna, diskade, förberedde middagen, tittade på grey´s, åt middag, diskade igen, bäddade rent, fixade tvätten och till sist fika :) Nu är jag trött, men blir en sen kväll då jag ska kika på mästerkocken, livet blir bättre och body of proof :P


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu