Halka

Morgonen började på topp, fixade mig och Lacey och sen skulle jag ta bilen till Bro och ta pendeln. Men se nej, det gick inte. Jag åkte ut från parkeringen kom till första kurvan och bilen bara gled på bredställen! Fortsatte fram till rondellen där jag åkte på bredställen genom hela rondellen! Panik! Jag lyckades iaf hålla mig från att bromsa men jag insåg att det kommer aldrig gå att åka till Bro. Så jag vände i rondellen och åkte hem och parkerade bilen. Gick sen och tog pendeln från Bålsta.. Ringde pappa och det var kaos i trafiken verkligen, det var bara trafikrapporter på Radio Stockholm. Riktigt läskigt var det faktiskt, att liksom ha noll koll på bilen. Och jag har ändå en bra vinterbil, riktigt bra däck. Men sånt spelar ingen roll när det kommer underkylt regn...

Dagen i skolan gick iaf bra. Konfronterade en lärare lite och det kändes faktiskt bra. Han behöver veta att man kan inte säga vad som helst och skämta om vad som helst för det kan såra även om det inte verkar som det just då. Och de höll han med om och han erkände att han är lite klumpig. Lite klumpig kan man ju minst sagt säga...

Idag har jag också haft träniningsvärk from hell! Hela ryggen, armarna, magen, låren och rumpan! Tror jag fått en bristning eller nåt i gluteus maximus, för den värker hela tiden och de känns inte som vanligt träningsvärk. Men det visar ju bara på att man tränat ordentligt hihi :) Just nu löptränar jag 3 dagar i veckan ungefär, mest för att det är världens bästa terapi! :D

Nu är det kvällsmys med min lilla älskling! <3


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu