Händelser under dagarna som varit

Var ett par dagar sen jag skrev. Som vanligt.. Helgen bestod av jobb, migrän och sömn typ.. Var hos mamma och pappa lite också eftersom lillebror fyllde år.

Igår var det skola och barngympa! Det gick jättebra, barnen är så himla duktiga! Jag och de andra två ledartjejjerna fick visa kullerbyttor, när man gör flera samtidigt på långmatta. Jag dråsade såklart i med huvudet först på en av dem och fick ont i huvudet haha :D

Idag har jag varit på vårdcentralen och rensat mitt öra :P Har ju haft vaxpropp där i flera veckor och nu var det dags att ta bort den tyckte jag :P Så halv 12 var jag där och fick spola. Och hon spolade och spolade och spolade. Och ingenting hände, proppen satt som bara den... Sen kom en till kvinna in och ville kolla på min elaking i örat och därefter bytte de spolningsspruta till en kraftigare. Och plopp så kom proppen ut. Jag halvskrek att jag inte ville se men de två som hjälpt mig studerade facinerat proppen haha :D Sen skrattade de och gav mig tips på hur jag kan undvika detta i framtiden :P

Sen har jag pluggat och träffat Madde en sväng. Och, jag har, hämtat min TENTA :D Så äckligt nervös som jag varit, så dåligt som jag mått över skiten i 4 veckor! Så dåligt som jag sovit! Och allt i onödan, verkligen helt i onödan... Men men, så himla glad att jag klarade den! Nu ska jag göra vad jag kan för att hjälpa mina kompisar som inte klarade den.


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu