Rubrik ja

Hata rubriker :P Dagen har varit bra, var i skolan, sen var jag hos brorsan på verkstan, han pumpade mina däck och sen fixade han min bakrutetorkare :)

Hemma har jag städat en del, pluggat, och tvättat. Har äve badat och fönat Lacey så nu doftar hon gott :) Jag sitter i soffan nu (som är nytvättad) och har en konstig känsla i kroppen. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör att det känns som det gör.. Det är nån form ovilja/stress/orolighet/rädsla??? Känns konstigt iaf och jag gillar det inte :( Till viss del tror jag att det beror på tentan.. Vi ska få tillbaka den, betyget och hemtentorna på fredag och jag är inte alls säker på att jag klarat mig :( är faktiskt riktigt orolig för att jag ska få omtenta :( Ushc, vill inte! Och vill inte känna mig såhär, jag har ju haft en bra dag och mått bra idag!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu