Skolan idag

Som vanligt har ju jag varit i skolan idag också :) Första lektionen flyttade min grupp på eftersom det var ett litteraturseminarium i studiegruppen. Så jag började 10.45 :) Då hade vi kemi med Sofie och vi fick sortera vita pulver efter olika kriterier :) Sen fick vi blanda dessa med vatten och ta reda på vilka som var lösningar och vilka som var blandningar :) Det var faktiskt intressant, även om jag kanske inte riktigt hängde med till 100%... Och geggigt blev det haha :)



Efter kemin gick jag, Stefanos och Florre till bibblan och fixade och sådär och sen gick jag och Stefanos för att prata med Heléne :) Vi skulle ha tentagenomgång idag, men eftersom jag blev godkänd visste inte jag om det var nödvändigt för mig att gå. Och det tyckte inte Heléne heller att de va hihi :) Men var kul att träffa henne igen, jag gillar verkligen den läraren alltså, faktiskt alla lärarna som vi hade på mattekursen.. Saknar dem lite hihi :) Men tur man är i samma hus så man stöter på dem ibland :) Sen bad jag även Heléne om ursäkt för att jag mejlbombat henne de senaste typ 4 veckorna ;)


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Åh, tack så jäätte jätte mycket! <3

Ja vi får se när den lilla trollungen behagar att komma ut! Jag är så nyfiken så jag spricker på vem den lilla är, och vem hon liknar.

Kramar!

2012-02-09 @ 08:24:56
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu