Träning

Ja, undra hur många gånger ni kommer få läsa här i bloggen att jag ska komma igång med min träning haha :P De där med självdisiplin är inte direkt min starka sida och det är sällan jag gör saker jag borde göra. Gör bara saker jag måste och inte måste, men inga borde-saker. Hänger ni med?

Iaf i tisdags bestämde jag mig för att köra igång med zumban igen. Så jag körde i tisdags och idag. Planen är att köra varannan dag, oavsett hur den dagen ser ut.. Sen får vi väl se hur de funkar haha :) Idag var det asjobbigt, jag var helt slut och när jag tittade på tiden hade de gått 17 min av 40.. Ínte ens halva med andra ord.. Jag trodde jag skulle dö haha :) Men jag körde hela passet och det känns awesome! Nu är det bara att kepp up the good work!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu