Usch

God morgon på er!

Shit, idag är ingen bra dag.. Vi körde igång hos brorsan igår runt 20, det kom folk och vi hade kul. Sen bar det av ner till Rilles och redan innan de mådde jag rätt dåligt. Och de blev inte bättre på Rilles... Så efter ett tag gick jag och Becca hem till mig och sen kom Nordin och hämtade Becca. Och jag gick och la mig.

Vaknade halv 8 imorse och jag mår inte bra. Inte hjälpte de att jag slog huvudet i en köksskåpslucka heller, fan vilken smärta. Så efter att ha suttit på köksgolvet och gråtit och tyckt synd om mig själv en stund gjorde jag frukost, korv och makaroner. Och nu ska jag bädda ner mig i soffan! Senare idag är det middag med farmor och farfar och mormor och morfar och min morbror hos mamma och pappa...


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu