En far- och flängdag

Halloj!
Hoppas att allt är bra med er fina!

Här är allt bra, men jag är trött! Har sovit dåligt inatt och sen haft en slitig dag :P Har farit runt typ hela sthlm.. Nej men först till skolan, sen till v-by, sen tillbaka till skolan, sen hem, sen till mamma och pappa och sen hem.. :P Och ingen hund har jag hemma heller. Hon får vara hos mamma och pappa till imorgon eftersom jag har en lång dag imorgon med besök i v-by och möten och sånt...

Annars händer inte mycket här, oroar mig för att få tillbaka matte-tentan.. Är inte alls säker på att jag klarat mig och det känns inte alls så bra :(


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu