Dåligt med update

Och det kan bero på att jag inte har nåt vettigt att skriva.. Mina dagar ser just ut som så att jag vaknar, äter frukost, åker till jobbet, kommer hem, duschar och går och lägger mig, för att göra om samma procedur dagen efter.. Så spännande är mitt liv just nu...

Det mest spännande jag gjort idag är att städa bilen, sen var jag iväg på en grej.. Skulle ha träffat lite folk ikväll, men de va så sega och jag fick ont i huvudet och blev på dåligt humör, så nu väntar jag på att lillebror ska komma hit så vi ska kolla på filml.

Just nu är jag lite halvless på livet.. Det händer inget, bara samma dag ut och dag in och jag kräks på det.. Det verkligen avskyr jag.. Iaf just nu, i vanliga fall brukar jag inte göra det, men nu gör jag det.. Har dessutom haft massa fel på bilen som kostat massor.. Just nu är livet och jag inte så himla bra vänner faktiskt.. Ganska osams för att vara ärlig!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu