En ledig måndag

Idag har jag varit ledig, jätteskönt faktiskt :) Har tillbringat dagen med hundpromenader, sova, titta på tv, äta :P You name it! Har även tvättat lite, vill ha vissa kläder med mig till Skåne :)

Nu funderar jag på om jag ska göra om designen på bloggen.. Gillar inte den jag har nu, men har så himla svårt att bestämma vilken färg.. Gillar ju rosa.. Men vill samtidigt ha något neutralt, men samtidigt inte... Vill nog också byta så jag kan ha en större header... men ja vet inte.. :P

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu