En måndagskväll

... fylld med massa tankar, känslor, funderingar och minnen. En jobbig kväll och det känns liksom inte 100.. Läste min gamla dagbok som jag skrev på gymnasiet. Såhär i efterhand va det dumt gjort, för allt kom tillbaka, alla tankar och känslor som var då, sorgen, funderingarna, ja allt. Jag är glad att den tiden i mitt liv är förbi, även om den ibland påverkar mig fortfarande. Så mycket dåligt mående som det var då, usch! Nu ska jag snart sova och hoppas på att allt känns bättre imorgon, vilket det borde eftersom imorgon ska jag träffa min underbara barnvaktsfamilj!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu