Skåne dag 1

Uppe före tuppen, 4.15 för att packa det sista och göra mig klar. Strax före 6 åkte jag hem till mor och far eftersom pappa skulle köra mig och Mikael till Arlanda. Väl på arlanda tog vi det lugnt en stund och sen 7.30 lyfte planet :) Flygningen gick bra och vi landade 8.30 på Sturup där vi mötte upp Annika :) Väl hemma hos henne blev det god frukost och sen packade vi och gjorde oss klara för stranden! På stranden träffade vi några som Annika kände så vi slog oss ner där, trevligt :) Ganska snart somnade både jag och brorsan och trynade som små grisar :P Badade gjorde vi också, skönt!! Vi såg även Öresundsbron :)

När vi lessnat på stranden åkte vi till Västra hamnen och gick runt där, gick förbi nåt ställe där folk hoppade från muren (Titanic?) och sen mot en stor strand och vidare förbi Turning Torso! Handlade dricka och sen for vi mot systemet och Willys för handling :) Hemma igen blev det gooood middag och sen fix för att åka ner till Lilla Torg. Där träffade vi några andra vänner till Annika vilket också var mycket trevligt :) Även Annikas äldse son kom :) Var hemma vid 01 och då typ stupade jag i säng efter att ha kollat lite race-filmer på nätet :)


På stranden


Öresundsbron från stranden!


Zlatans hus :P


Västra hamnen


Storebror och Annika <3


Turning Torso!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu