Kvällstankar

Go kväll,
Gick och la mig för en timme sen, men har fortfarande inte somnat, är klarvaken. Jag har alldeles för mycket tankar i knoppen just nu, tankar om allt möjligt, dåtiden, nutiden och främst framtiden. Om ett år har jag troligen tagit examen, hur kommer mitt liv se ut då? Får ja jobb, kommer ja flytta, kanske ha tid för en eventuell pojkvän? Frågorna för framtiden är många. Det är det som gör framtiden så spännande, men också så skrämmande. Att vilja veta vad som händer, men ändå inte? Blir livet som man önskar? Eller har man dragit nitlotten?


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu