Vill också

Jag vill också ha nya blogg.se, faktiskt.. Vet inte varför men ja bara vill :P Enklare att svara på kommentarer, när man får några ;)

Idag har jag slappat i soffan, skulle ha åkt med till farmor och farfar men pga olika omständigheter blev det inte så. Mitt humör dallade ur totalt då och det blev soffan, fosterställning, gråt och lite tycka synd om ett tag. Sen har ja fixat lite hemma och snart ska jag åka till stallet.

Vågade även ringa de där svinjobbiga telesamtalet som jag borde ha ringt för flera månader sen.. Men de löste sig och ser lite ljusare ut, skönt!

Ja, de va en liten update, nu ska ja fixa mig för stallet!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu