Barngympa

Dagen erbjöd skola, var helt okej, vi skulle tillverka mekanismer :) Gick bra, jag och Helena gjorde en sköldpadda/nyckelpiga ;)

Efter skolan påväg hem hände det en olycka vid tunnelbanan och jag blev rätt omskakad känner jag. Det var rätt otäckt faktiskt och det tog ett tag att förstå och smälta det som hände.

Väl hemma i Bålsta åkte jag till mamma och pappa och tog ut Ester. Sen bar det hem, ut med Lacey och fixa lite hemma och sen bar det av mot Bromma och barngympan! Jag var ju inte där förra veckan och shit vad man missar på att vara borta en gång!  En av tjejjerna hade tex lärt sig stå på händer förra veckan, och de missade jag! Usch vill inte missa mer! :P Det är verkligen sååå himla roligt med barngympan, se barnens leenden, höra deras tankar, funderingar, se dem utvecklas och lära sig saker, det är helt otroligt! Sen blir det ju inte sämre av att jag har bra kollegor där ;)

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu