Dagen

Dagen började riktigt dåligt imorse, men väl i skolan blev det bättre, jag hade en riktigt bra skoldag och kom igång på sista lektionen.

Försökte ringa det där samtalet idag, samtalet som jag fasar för att ringa och som jag drar mig för att ringa. Men som jag vet att jag måste ringa... Men ja kom inte fram så det var jobbigt, nu när jag liksom tagit mod till mig...

Aja nu ska jag strax ner och jobba igen, jag är trött men det är inte såååå länge kvar tills jag får sova. Sov ju typ ingenting natten till idag...


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu