Hemtentans sista dag

Tjohej!

Idag ska hemtentan in, det känns faktiskt helt okej. Jag börjar närma mig klar, har en del småfix och trix kvar men borde absolut vara klar till eftermiddagen! Florre har även läst och gett kommentarer, är så glad att vi kan hjälpas åt och ge feedback på varandras arbeten :)

När pluggandet är klart ska jag sova en stund för inatt vankas det jobb! Så ska lämna Lacey hos mamma och pappa ikväll och sen lämnar mamma henne här imorgon bitti så hon är hemma när jag kommer hem :) Ska jobba 23-06, helt okej :) Tycker faktiskt de e helt okej att jobba natt, mer mysigt på nåt sätt :) Men blir det kaos på natten så blir det KAOS :) De sköna är att det är helgen före löning!

Annars händer inte så mycket :)

Ska storstäda idag också, mitt hem är KAOS! Så här ser bland annat mitt vardagsrum ut ;)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu