Iphone = död

Japp.. Min älskade iphone är död. Detta hände i fredags påväg hem från skolan. Jag skulle skynda till tuben, för att hinna med ett tåg tidigare. Så då lade jag mobilen i min kasse för att inte tappa den, då jag hade så dåliga fickor på jackan. I kassen låg en vattenflaska, den hade legat i kassen HELA dagen utan att läcka så inte tänkte jag på det. Sen när jag står på tuben känner jag att jag blir blöt på benet, helvete! Då hade ju korkan på nåt jäkla sätt gått upp och i vattnet där låg min älskade telefon :'( Den var stendöd.. Så hemma kom tårarna... Öppnade bara dörren, tog Lacey och åkte till mamma och pappa för å kolla om Linus hade nå tips. Vi blåste med hårtorken och sen fick den ligga varmt till lördag. Fortfarande död. Då lade jag den i en påse med ris till idag, fortfarande död. Så då tröttnade jag och lämnade in den på ifon i Vasastan. Så nu ska dem öppna den och kolla hur stor skada det är. Minst kommer de kosta 1200 men om de behöver byta tex bildskärm eller kamera eller nåt så kommer de öka rejält. FAN! Varför har jag så himla ofta otur med så mycket???

Så fredagen tillbringades hos mamma och pappa och lillebror <3 Sen på lördagen var jag hos dem igen :P Städade bilen, planterade blommor och fixade och donade, fick god lunch :) SEn jobbade jag natten mellan lördag och söndag. På söndagen när jag vaknat åkte jag hem till storebror Andreas och hjälpte till och flyttstäda :) Sen åkte vi vidare till Nathalie för att lämna alla grejjer och där bjöds det på mat, grillat med rotfrukter i ugn och potatisgratäng och sen massa glass :D Supergott var det verkligen :) Så helgen har varit bra ändå, men jag saknar min iphone!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu