Kvällstankar

Ibland får man lite tankar precis innan man ska sova, ibland är det helt okej men ibland är det ganska jobbigt. Jag är expert på att tränga undan jobbiga saker vilket resulterar i att det såklart kommer tillbaka...

Igår hade vi sista lektionen på naturvetenskapen. Och det var för min del med blandade känslor. Det har varit en riktigt jobbig kurs, mycket att läsa, massa grupparbeten och så vidare. Men, klassen har varit super verkligen! Det har varit kul att gå till skolan för att träffa alla, vi har skrattat och skojat och skämtat och hjälpt varandra och jag har verkligen trivts jättebra! Sen har tre utav lärarna också varit hur bra som helst. Detta gör att ja känner mig lite ledsen för att det nu är slut. Jag har aldrig varit bra på avslut och kommer säkert inte bli det heller.

Men det känns liksom jobbigt och jag blir lite ledsen i ögat. För det har verkligen varit så bra!

På måndag är det ny kurs, nya lärare, nytt ämne, ny klass, ny litteratur. Det är så jobbigt tycker jag.. Man hade ju liksom börjat känna sig hemma i no-kursen och med lärarna och klassen och allt.. Och vips så är det bara slut. Av den anledningen gillar inte jag min utbildning riktigt... Men nu är det bara stå ut, det är mindre än 1,5 år kvar!!!!


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Äsh, de är inget jag ska bry mig om! Jag vet bättre själv än så. Men sista kommentarerna gick rätt in i hjärtat, och de känns som de börjar bli för mycket! de är fan barn de handlar om :/ syftar på kommentarerna under Wiljas små toffsar! :( riktigt elaka. Hoppas att allt är bra med er, och att ni får en fin helg! <3 Kramar.

2012-03-16 @ 17:52:11
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu