Lite uppgiven

Ibland blir man lite less... Ni vet känslan när det känns som att det aldrig får vara riktigt bra, att nåt måste krångla, bara för att? Lite så känns de just nu...

Jag sitter och försöker skriva på min exa, det går inge vidare för jag förstår inte riktigt vad det är som lärarna vill ha fram. Vi ska göra en lektionsplanering och det är ju egentligen inte så svårt.. Men mallen och betygskriterierna hänger inte ihop och jag fattar inte riktigt. Det är så rätt ofta för mig, är nog lite trögare än alla andra :P Nej men jag känner mig rätt uppgiven och ledsen för att jag inte fattar, känns som att alla andra gör det.. Hatar att känna mig korkad. Men jag skulle faktiskt be läraren om hjälp idag, dock hade inte hon tid för hon skulle ha en lektion till tätt efter våran. Och jag hade ingen chans att fråga henne på lektionen för alla hade frågor. Men pratade lite med henne, hon skulle försöka hitta en tid när hon kan hjälpa mig, för just nu går det inte alls. Det är så många frågetecken. Jag var nog kanske lite otrevlig, och lite ledsen, hon svarade liksom på allas frågor utom på mina för då hade hon inte tid.. De känns lite drygt. Men förhoppningsvis kan jag träffa henne nästa vecka och prata igenom och räta ut alla frågetecken. Men då förlorar jag också helgen i skrivtid. Fan vad jag ogillar det här. Hur svårt är det att förklara så folk fattar??? Svårt, men grejen är att de kan ju förklara muntligt, varför kan de inte bara skriva som de säger då?

Nej, just nu är jag lite depp. Känner mig korkad och har ingen lust med något!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu