Lördag, ingen vila, ingen ro

Hej hopp :)

Nu är jag uppe igen! Efter 4 timmars sömn känner jag mig som en ny människa! (eller inte). Jag var vaken från 6-6 igår och ja, 4 timmars sömn har knappast hjälpt, jag känner mig typ bakfull... Men natten på jobbet gick bra, lagom mycket att göra och jag tror att vi han göra allt vi skulle (?) :)

Idag är det 50-års firande i Kista, Maddes pappa fyller år, alltså mammas kusin :) Det ska bli kul faktiskt, även om jag är trött! Nu måste jag bara hitta nåt att ha på mig, det är lättare sagt än gjort tyvärr.. Det är nog dags att börja kika i garderoben, ja har ju bara 3,5 timme på mig att fixa allt!!! Hur ska jag hinna? :P


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu