Middag

Här har det ätits middag! De här med mat är tusan inte min starkaste sida, då jag tycker att de e ganska trist att laga mat... Det är roligare om man är två eller fler.. Äta är just ett nödvändigt ont, jag har ingen lust men man måste ju liksom...

Idag ansträngde jag mig dock lite, gjorde lax i ugn och det är ju så himla gott :) Så jag kan ju, om jag anstränger mig :P



Efter middagen hade jag tänkt att baka en kladdis, men jag hade inget socker hemma så den planen rök.. får bli lite glass sen istället :)

Har även diskat upp allt i köket, och är inte känslan av ett rent kök underbar så säg!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu