Plugglördag

Halloj!

Här hemma är allt bra och funkar bra! Lacey har just avslutat sina mediciner och har första dagen utan dem idag! Såret ser bra ut, det har blivit en skorpa och det verkar läka bra! Hon har inte kissat inne på 3 nätter i rad, underbart! Hon är även piggare för var dag och gör allt som hon inte får göra ;) Hon är även världens matvrak så man får ha koll på att alla skåp och lådor verkligen är stängda ordentligt!

Fredagen tillbringades i skolan och på kvällen kom brorsan och N hit och lämnade Roxy :) Mysigt att ha den lilla snurran här hihi :) Hon är så go den hunden! Sen kom V hit och spelade monopol.. Jag torskade såklart.. Som alltid på monopol! Sen efter 8 kom brorsan och N och hämtade Rockan och vi pratade ett tag och så :) Riktigt trevligt, första gången jag träffade N :)

Jag och V fortsatte spela spel, nästa blev geni! Första omgången vann han, andra omgången van jag.. På honom lät de som att han lät mig vinna men nej, så va det inte ;) Sen blev det film och vi somnade på soffan :P

Idag är det lördag! Plugglördag... Jag ska försöka skriva på min examination som jag inte riktigt förstår.. Väntar också på mejl från min lärare om hon kan hjälpa mig imorgon, vore verkligen toppen! Den läraren är bara för snäll, vilka lärare tycker de e okej att hjälpa studenter/elever en söndag? :)

Nej nu är det dags att använda hjärncellen!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu