Skåne

Jag vill verkligen åka till Skåne. Anledningen till det är att pappa är därifrån och alltså är jag också lite skåning. Vi har en del släkt där nere som jag aldrig träffat, jag har aldrig ens varit i Skåne... Jag tänker rätt ofta på att jag vill åka dit, men kan ju inte åka själv, iaf pappa måste åka med. De e ju han som vet vilka som finns där nere. Men han är så seg, har tjatat om att åka till Skåne i hur många år som helst. Skåne är ju faktiskt en del av mig på ett sätt. Och de människor som finns där som vi är släkt med. Vi är släkt men vi har aldrig träffats. Jag tycker de e trist som tusan.


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu