Sunday

Söndag idag! Har träffat min lärare idag, fått hjälp med examinationen som jag inte alls förstod förut. Men tack vare henne fattar jag nu och känner mig till och med lite taggad på att skriva! Det känns som att jag har hyffsad koll just nu och det är skönt! Nu är jag mest stressad för om jag ska hinna klart eller inte.. Men jag borde göra det, även om det är en hel del kvar att skriva.

Men tänk att det liksom finns lärare som ställer upp på en söndag och hjälper till! Det är helt otroligt och jag har aldrig varit med om det! Men både hon och jag hade lite dåligt samvete, hon för att hon inte hann hjälpa mig i torsdags och jag för att jag var lite otrevlig i torsdags. Men var stressad och ledsen.. Vi pratade lite om det och så och hon förstod mig vilket var skönt! Nu är det dags för en halvtimmes skrivande innan filmkväll!


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Hej! <3 Kan inte tacka tillräckligt för dina fina ord som du lämnade inne hos mig.. Vi är så glada att det gick så bra som det gick! Och att alla läkare tog allt på största allvar IFALL det skulle vara allvarligare. Tänk om dom hade skickat hem en, sen hade andnödet hänt hemma. Gud, man kan inte ens tänka sig in i tanken..



Nu är nova på bättringsvägen med pencellin hemma! Tack ännu en gång.

Kramar!

2012-03-12 @ 20:37:44
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu