Varför

.. kan det aldrig få vara riktigt bra? Lacey mår bättre med såret och de där, men nu ikväll har hon fått akut ont i vänster framtass. Jag har ingen aning om varför. Hon vill inte stödja på den och piper så fort jag försöker titta. Men jag har klippt klorna, klippa pälsen och ska strax tvätta tassen för att kanske kunna se vad det är som gör ont. Hon verkar ha ont fram i tårna av nån anledning..

Just nu skulle jag vilja ha lite lov känner jag. Det har varit mycke och är fortfarande en del saker som händer nu och jag känner att jag är ganska trött. Man pluggar hårt, sover dåligt, äter inte som man borde, hinner inte tränna, inte träffa vänner. Man hinner typ ingenting och jag är lite less på det idag...

Imorgon har jag iaf möte med studievägledaren, ska bli väldigt intressant att prata med henne och höra vad jag har för möjligheter inför hösten. Jag vet ju vad jag vill men frågan är om det går?! Men det visar sig imorgon och ja, jag är ganska nervös. Inte bara ska jag träffa en, för mig, ny studievägledare, min framtid hänger också lite på det här mötet...

Kan jag inte bara få sommarlov nu???


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu