Bra dag

Hej fina ni!
Idag har jag haft en bra dag! Mestadels iaf :) var i skolan kl 9.00 och hade grupparbete, detta ska redovisas imorgon! Vi gjorde massa kul och de var länge sen jag skrattade så mycket, min grupp är ju bara helt grym :)

Vid 15 ansåg vi oss klara, så jag for mot
Vby för att köpa ett par jeans jag suktat efter. Men, när jag provade dem satt de inte alls som jag kom ihåg. Så det blev inga jeans.. Så då kollade jag efter rosa jeans, men kom fram till att jag inte vill ha det heller, tycker det är för svårt att matcha snyggt med andra färger.. Så kör på säkra kort denna sommar istället :p

Som tur var hämtade min snälla pappa mig i Spånga så jag slapp ta tåget och vänta på det. Så plockade vi upp cykeln i bro och så släppte pappa mig hemma. Hemma satte jag mig i bilen och åkte till mamma och pappa för att hämta hundarna och jag åt middag med pappa <3 hemma har jag bara slappar under kvällen..

Här sover odjuren i soffan <3


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu