Ledig fredag

Hej!

Länge sen nu, som vanligt :P Men jag har faktiskt en anledning, och den är enkel. Jag har jobbat typ dygnet runt, sen i lördags. Har jobbat på McD, i skolan och haft barngympa :) Men dagarna har varit bra, även om jag däckat i soffan varje kväll och även om Lacey har fått vara hos mamma och pappa 5 dagar.. Men det har funkat, även om jag saknat min bebis massor!

I måndags tex så var jag hos läkaren 8.45, sen började jag jobba 9.30 på futurum, sen började jag 16 på barngympan där det var avslutning. Vi gjorde en bana som barnen fick gå och med sista gruppen hoppade vi trampett :) Var riktigt skoj, synd bara att de dröjer till 17 september innan gympan börjar igen... Saknar ju mina små barn! ;) Iaf, efter gympan jobbade jag också på McD 19-23.. Och så har dagarna typ sett ut sen i lördags.

I onsdags fyllde mamma år, 50 år! Det firades lite enkelt med pizza och glasstårta, mina fina bröder och bästa Nathalie! Kvällen var mysig och jag åkte inte hemåt förens vid 00. Som tur var var jag ledig igår så jag tog igen mig.

Igår var jag dock uppe tidigt och skrev "klart" min VFU-rapport. Det gick bra, skickade den sen till två kompisar som fick läsa och jag fick läsa deras. Det är så bra när man läser varandras! Man blir så hemmablind när man skriver så andra kan ju se saker som man själv inte sett, toppen!

Sen var jag hemma under dagen, blev en lång promenad med Lacey bort mot motorvägen, skogen där är så fin!






Sen var jag hemma och på kvällen kom Emelie över! Vi har inte träffats på typ 2-3 år, så det var verkligen jättekul att ses och ta igen lite tid :) Nu får de inte dröja 2-3 år till nästa gång bara, hihi :)

Idag tog jag sovmorgon, vaknade dock 9 av mina morgonpigga grannar... men antar att det är så när man bor i ett stort villaområde :) Ska åka hem till mamma och pappa om ett tag, ska sy upp mina jobbarbyxor så chefen kan sluta tjata nån gång ;) Har ingen aning om vad som händer ikväll, kanske blir det att åka på race in mot stan!

Imorgon är det fest för mamma, mycket folk kommer och stress hela dagen, så ingen uppdatering kommer det bli imorgon!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu