Lite onödigt vetande

God morgon på er :)

Tänkte skriva ett sånt där sjukt onödigt inlägg (som jag brukar) :P Men grejen är att just nu bara jobbar och pluggar jag, det händer liksom inte så mycket intressant :P Igår pluggade jag hela dagen, idag ska jag plugga hela dagen, förhoppningsvis kan jag lägga mig i solen och plugga i eftermiddag.

Imorgon är det dagen som man fasat för i 2,5 månad. Det är tentadags! 5 timmars salstenta i matematikdidaktik och egna matematikkunskaper! Behöver jag säga att det känns sådär? Att jag är skitnervös? Att jag har tentaångest? Jag vill verkligen inte misslyckas på den, för då kan man inte göra om förens i höst! Det suger lite... Men aja, det går som det går.

Så nu, ska jag snabbstäda lite, fixa mig iordning och sen blir det råplugg!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu