Måndag

Hello på er :)

Här har det varit full rulle som vanligt och 0 tid för bloggandet även om jag verkligen vill blogga mer!

Helgen har varit kanon, jobbade i fredags kväll, sen på lördagen var jag i stallet! Det var inte igår! Fick låna fina araben, helt underbart! Jag saknar verkligen stallet och hästarna så himla mycket! Jag levde ju mer eller mindre i stallet i typ 17 år... Men ridturen var iaf ljuvlig och det var underbart att sitta på hästryggen igen! Trevligt sällskap hade jag också :)

Mot kvällen bar det av mot syssling Madde som vi skulle fira för hon fyller år (idag). Vi fick supergod middag och vid 22 tiden tog vi bussen till jakan och gick ut på mp. Där var de kul, men de kunde slutat bättre.. Jag blev utslängd.. Men de e sånt som händer, tycker dock att vakterna var ovanligt otrevliga!

Idag blir de skola och barngympa!

Bjuder på en bild från i lördags!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu