Redovisningen då?

Jo, den gick skiiitbra :D Vi hade valt att ha en sketch, i form av ett arbetslagsmöte. På mötet så visade rektorn filmer (som vi spelat in) och som vi diskuterade utifrån olika perspektiv. Det var lite humor, skratt, kunskaper och ja, jag är sjukt nöjd! Sen är ju jag sån att jag tycker att processen är viktigare än resultatet, och processen var enormt rolig, och resultatet blev bra, två flugor i en smäll ;) Bedömningen på denna får vi tillbaka samtidigt som tentan, alltså den veckan jag är i Spanien. Det känns sådär va, men vafan, jag får kolla när jag kommer hem :) Nu är det dags att sussa kudde!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu