Slapparsöndag

Festen igår blev lyckad, iaf tycker jag :) Nästan alla som var bjudna kom och vi åt gott och det fylldes på en del i glasen ;) Folk verkade ha trevligt :)

Idag är jag seg.. Var ut till mamma och pappa ett tag, lämnade Lacey och hjälpte till att ta ner partytältet som de hyrt. Sen fick jag massa mat med hem och åkte hem. Hemma la jag mig i soffan och här ligger jag nu med :P

Däremot är inte allt som det borde vara med Lacey. Jag vet inte vad hon gjort men hon verkar ha ont nånstans fram, vet inte exakt var då hon ger olika signaler varje gång jag "klämmer" på henne.. Så jag vet inte riktigt. Det var lite bättre idag tyckte jag. Så vet inte om hon bara sträckt sig eller nånting. Ska avvakta ett par dagar, annars blir det att åka ner till veterinären.. Hallelulja..


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu