Torsdag

Påväg till skolan nu, ska ha räknestuga :) ikväll blir det jobb, för ovanlighetens skull ;)

Imorse när jag långpromenad med Lacey så lyssnade jag på radio, då spelade de en låt som betyder väldigt mycket för mig, jag lyssnade mycket på den när jag inte mådde så bra. Och bär jag nu gick där på stigen så tänkte jag på hur glad jag är för alla de människor i mitt liv, som alla hjälpt mig och som alla har sin speciella plats i mitt hjärta. Människor som jag knappt känt som ändå lånat ut sin axel att gråta mot. Människor som jag känt hur länge sön helst som fortfarande finns där. Tack för att ni underbara finns i mitt liv och för att jag får finnas i era <3


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu