Träningsdag

Idag har det tränat, åhej åhå! Jag är helt slut, varenda liten muskel gör typ ont :P Jag började med att cykla till Bro, till tåget, en sträcka på 1,49 mil. Rätt jobbigt, var en hel del motvind! Tog 36 min, så rätt okej med tanke på att jag faktiskt bara har 3 växlar på min nya cykel :) Sen var jag i skolan och hem då skulle det cyklas igen, denna gång tog de 34 min, så en förbättring :P Var så varmt ute så kunde till och med cykla utan jacka, så sköönt!!!

Nu på kvällen, eller typ vid 17 messade Madde och frågade om jag ville gå på promenad och det var ju klart jag ville! Så vi möttes upp med hundarna i Ängsjö och gick en 40 min promenad :) Lacey tyckte de var jättekul att gå med Gonzo och jag kan lova att hon är riktigt trött nu! Efter promenade åkte vi till jobbet och fikade. Vi satt på uteserveringen med hundarna, mysigt :)

Med andra ord kommer både jag och Lacey sova gott inatt :)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu