Ändrade planer

Igår skrev jag att jag skulle hoppa av no-kursen. Men så kommer inte fallet bli. Jag har istället pratat med läraren och kommer gå kvar, har fått lite reducerat.

Jag sökte läraren på skolan men hon var inte där. Hittade en annan lärare, Lasse, som jag pratade med, och han förstod nog hur allvarligt det var, jag typ grinade. Så han mejlade Sofie och skrev att hon skulle höra av sig till mig, vilket hon gjorde, så vi pratade på telefon. Så jag förklarade läget, att jag inte hinner, inte har tid, kraft, ork och energi och att jag ligger jättemycket efter. Men hon sa att antingen kan jag hoppa av helt, eller så kan hon ta bort inlämningsdatumen för mig. Vilket kändes jätteskönt, en stooor tyngd lyfte från mina axlar. Det är liksom inte uppgifterna som är jobbiga utan tidspressen. Så nu löser sig detta förhoppningsvis och det är jag så himla glad för!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu