Babbel

Halloj :)
Var länge sen (som vanligt). Har fullt upp med skola och vfu nu, samt de arbeten som ska skrivas under vfun. Men det ser lite ljust ut just nu :) jag lever på hoppet om att jag kaaanske kan få ett riktigt jullov i år! Bara vara ledig och umgås med nära och kära ❤ men vägen till det där sköna lovet är ganska lång, mycket ska göras.

Annars snurrar livet på. Har inte tid för något annat än skola just nu.. Och träning :) som de ser ut nu tränar jag ca 2 dagar i veckan, skulle vilja träna en dag till men 2 är bättre än inga :) jag har ökat konditionspasset med 5 min, ligger nu på 25 min löpning. Sen har jag ändrat repetitionerna på maskinerna, började på 12, sen 14 och nu ligger jag på 16 :) sen har jag gjort om mitt träningsschema lite så jag får lite mer variation :) det roliga är att jag faktiskt ser skillnad på min kropp. Något som kallas muskler börjar långsamt att visa sig :p min små pinnarmar börjar ändra form :) så kul när man ser skillnad, men även KÄNNER skillnad. Jag känner mig starkare, lite smidigare, lite piggare och framförallt, lite mer nöjd med mig själv :) bjuder på en spännisbild ;)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu