Ett par dagar sen

Nu var det ett par dagar sen igen.. Men det beror på att jag inte mått riktigt okej än..  Har fortfarande ganska ont i magen och lite hög temp emellanåt, vet inte vad det beror på.. Men några på mammas jobb tycker det låter som körtelbuk, vilket är ofarligt, så det är skönt :)
 
Helgen bestod av främst städning och plugg på lördagen, fick lämna in min hälsaexamination lite sent, tack för det! Sen städade jag som en tok, eftersom att jag igår skulle ha födelsedagsmiddag med familjen :) Alla kom och vi åt massa god mat och gott fika :) Fick massa fina presenter, bland annat två underbart fina uggle-lyktor, presentkort på IKEA och en en-dags relax, ska bli sååå skönt!!! Längtar redan nu!
 
Idag var det VFU, började 9 imorse, klev upp kl 7, förstå vilken lyx! Dagen på VFUn förflöt och det är kul att vara tillbaka! Dock var jag rätt trött och seg idag... Men hoppas att de ska vara bättre imorgon :)
 
Sen var det barngympan, gick jättebra idag. Dock hade vi två små olyckor, men det är sådant som händer när man har kul.
 
Det känns lite som att jag tappat greppet när jag varit sjuk. Har liksom kommit av mig helt vad det gäller skolan.. Men måste försöka ta mig tillbaka.. Men har varken tid, lust eller ork för det just nu.. Har bland annat en exa som ska in på söndag.. Som jag inte förstår någonting utav, vi har knappt fått några instruktioner på den.. Men ska sätta mig med den till helgen tror jag... Kommer inte ha ro under veckan.. Sen ska jag försöka få tag på min NO-lärare, Sofie, då jag inte riktigt hinner mer NOn just nu och absolut inte kommer ha en halvfärdig no-uppsats till nästa vecka...
 
Annars är planen att jag ska ta tag i gymmet igen! Planen är att gå dit tisdagar, fredag och söndagar. Får se om det funkar och så. Men vill man så går det.. Eller nåt :P

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu