Julfint på bloggen

Okej, julfint är kanske att ta i, för så vidare fint tycker ja inte att det blev :p men de får vara, orkar inte utmana tålamodet igen :p

Här är det vfu och plugg mest hela dagarna. Skriver, undervisar, planerar och läser. Typ så. Försöker även ta mig till gymmet varannan dag och hålla igång kroppen :) känns som att det behövs nu inför jul :p jag har tendens att äta som en liten gris på julen ;)

På fredag kommer Madde och Mickis hit på lite tjejmiddag och mys, ska bli trevlans! Håller på och försöker hålla mina naglar långa, än så länge går det bra (peppar peppar tvi tvi ta i trä). En elev idag trodde jag hade lösnaglar, då blev man lite stolt ;) fånigt egentligen :p bjuder på några bilder från de senaste dagarna :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3188483/images/2012/pic_50b67bc9e087c31afc115bac.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3188483/images/2012/pic_50b67bcde087c31afe9876ab.jpg" class="image">


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu