Musik

När jag gick i 9an, skulle vi hålla föredrag för klassen om något som vi brann för/intresserade oss för och så vidare. Jag höll mitt om Kina. Men min vän, höll sitt om musik.

Än idag kommer jag ihåg hur bra hennes föredrag var, hur tagen jag och resten av klassen blev. Hennes föredrag handlade om musik och vilken viktig del det har i hennes liv. Då, hade jag svårt att sätta mig in i den känslan, jag hade inte den relationen till musik.

Men idag vet jag bättre. Musik är min vardag, musik är allt! Jag har alltid musik på, lyssnar så in i bomben mycket. Men jag älskar det! Att hitta nya favoriter, underbara texter och melodier, sjunga med. Ja, ALLT! Idag kan jag ärligt säga att jag inte vet vad jag skulle göra utan musiken. Musiken finns alltid där, oavsett hur jag mår. Musiken är ett av mina sätt att orka när livet är tufft, ett sätt att må bra, ett sätt att uttrycka mig, ett sätt att.. ja bara vara jag!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu