Mycket att fundera på

Just nu har mycket att fundera på, förändra och förbättra, reducera. För att komma på rätsida med allt igen. Men det är svårt, galet svårt. Vissa saker kommer gå lätt, andra saker kommer vara svårare och vissa saker kommer ta lång tid, riktigt lång tid, flera år. Men det kommer vara värt det, riktigt värt det.

Igår träffade jag en vän i Enköping, vi fikade och pratade om livet. Hon är en sån som vet mycket om mig, väldigt mycket och jag kan alltid säga vad tycker och tänker och känner.

Har även bestämt mig för att besöka två personer som jag verkligen vill träffa, men inte träffat på flera år. Detta ska ske innan jul och ska bli sååå kul!!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu