Träning i mitt ❤

Idag var jag på praktiken som vanligt :) sen hem och tog ut Lacey och tog emot Ester :) sen skulle mamma till centrum så hon släppte av mig där, gymmet ligger i centrum. Sen böt jag om lite och klev på löpbandet. Och jag förstår inte var all energi kom ifrån!! Jag var helt själv där, hade härlig musik på och sjöng med när jag sprang. Ett leende på läpparna hela tiden. 30 min ordentlig löpning. Galet underbart!

Sen körde jag igenom hela kroppen med olika maskiner och övningar. Eftersom jag just nu oftast bara tränar 2 dagar i veckan så brukar jag köra hela kroppen :) bästa träningen på länge, energin bara flödade!




Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu